mbmali.loxblog.com
خدمات اینترنتی موش واره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 285
نویسنده : علی سلمانی
اینم از قولی که توی یکی از نظر ها داده بودم. با استفاده از این ابزار می تونین قالب های انگلیسی ای که دارین (left-to-right) رو به قالب های فارسی (right-to-left) تبدیل کنین یا حتی برعکس.

البته ممکنه توی بعضی قالاب ها بعدش باید برین چند تا تغییرات بدین چون این ابزار فقط میگرده مشکلاتی که معمولا توی قالب ها موقع ترجمه پیش میاد رو درست میکنه.

احتمالش هست که چیزای دیگه ای هم توی قالب نیاز به تغییر داشته باشه که می تونین توی نظرات بگین تا به ابزار اضافه کنم بعدا.

قسمت اول از تنظیمات برای این هست که اون قسمت هایی که توی کامنت هستن یا توی string ها هستن تغییر داده نشن. الان که دارم می نویسم اینو به ذهنم خطور کرد که اگر تیک قسمت فونت رو بزنین و بخواین فونت ها رو هم تغییر بدین و هم زمان تیک گزینه string رو هم زده باشین و همزمان توی بعضی فونت ها از string استفاده شده باشه احتمالا برای string های بعدی مشکل ایجاد خواهد شد. پس حواستون باشه که این دو تا رو تا وقتی که مطمئن نشدین با هم استفاده نکنین. البته دو تا گزینه کانت و استرینگ گزینه های امنیتی هستن بود و نبودشون فرقی نداره.

اگر استایل های دیگه ای هم نیاز به ویرایش دارن توی نظرات بگین.

توجه کنین که باید توی باکس از کدهای CSS استفاده کنین نه HTML.

با تشکر


کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 283
نویسنده : علی سلمانی
 

خودتون میدونید که من خیلی ابزار نمیسازم اما این یکی رو به خاطر دوستان گلم و خانوادم . مسئولان مدرسم . بغال سر کوچه دوست خوبم احسان. سبزی فروش دم رودخونه و گوشی خوبم و لب تاپم و هزاران جوایز نقدی دیگر!

خب کجا بودیم!؟

همین دیگه برید حالش رو ببرید ...

با تشکر. به امید روز های بهتر.


کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 291
نویسنده : علی سلمانی
این قالبی مناسب برای سامانه های طراحی است که با علاوه بر Html,CSS با Jquery هم نوشته شده

این قالب سبک است و بسیار ساده که دارای بخش مطالب ، تماس با ما و امکانات ضروری برای یک سامانه طراحی است

- در این قالب از جی کوئری استفاده شده است .

- تگ های رزبلاگ را پشتیبانی میکند .

- رنگ های زیبا و فلت .

و غیره :دی

 

امیدوارم به کار دوستانی که قصد در زدن سامانه طراحی دارند مفید باشد .


کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 268
نویسنده : علی سلمانی
MyEditor یک ادیتور برای برنامه نویسان وب هست

تفاوت این ادیتور با ادیتور های دیگه اینه که شما کدتون رو می نویسید بعد با زدن یک دکمه نتیجه کد ها تون رو بدون اینکه نیاز باشه مرورگرتون رو باز کنید میبینید

درواقع در سمت راست برنامه یک مرورگر با هسته ی مرورگر Chrome قرار داده شده و نتیجه کد ها نوشته شده در سمت چپ برنامه رو نمایش میده

امکانات نرم افزار:

مرورگر: برنامه خود دارای یک مرورگر بری نمایش نتیجه کد ها هست که CSS3 و HTML5 رو ساپورت می کنه

چند تب بودن: امکان باز کردن چند تب در برنامه

محیط برنامه: محیط برنامه بسیار ساده و عین حال پیشرفته طراحی شده

بارکردن پوشه: شما می تونید یک پوشه که می تونه پوشه پروژه های شما باشه رو در برنامه باز کنید (همین طور که در عکس میبینید)(درواقع یک فایل منیجر کامل در برنامه قرار داده شده)

Localhost: در صورتی که شما از Localhost استفاده می کنید میتوندید با قسمتی که در برنامه برای نمایش Localhost قرار داده شده می تونید http://localhost رو در برنامه به صورت کامل مشاهده کنید!

Color Picker: یک Color Picker پیشرفته در برنامه قرار داده شده که همین از طریق منوی بالا و هم از طریق دکمه های (Ctrl+Space) در ادیتور قابل دسترسی هست

دریافت سورس سایت: یکی از قسمت هایی که می تونه خیلی هم کاربرد داشته باشه دریافت سورس یک صفحه وب و نمایش مستقیم اون در برنامه هست

بازدکردن در مرورگر: و البته در صورت تمایل می تونید فایلی که در حال ویرایش اون هستید رو در مرورگر اصلی خودتون با دکمه ای که در بالای برنامه قرار داده شده باز کنید

اضافه شدن گزینه "Open in MyEditor": با زدن این گزینه که در منوی راست کلیک فایل ها اضافه شده اون فایل در MyEditor باز میشه


کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 236
نویسنده : علی سلمانی
با این نرم افزار با دو تا کلیک استایل های خودتون رو کم حجم می کنین. البته سایت ها و ابزار های دیگه ای هم برای این کار هست که البته خودمم قبلا ابزارشو ساختم و گذاشتم اما اینو با سی پلاس پلاس نوشتم.

ویژگی ها:

  • تمامی comment ها رو پاک می کنه.
  • فضاهای خالی رو تا جایی که امکان داره حذف می کنه.
  • string های توی کد رو اصلا دست نمیزنه حتی اگر قسمت های اضافی توشون باشه.
  • اگر یه بار اونو با Run As Adminstrator ران کنین توی ریجستری تغییرات لازم برای اضافه کردن گزینه "Compress (Css Style)" رو به کلیک راست اضافه می کنه.
  • سمیکالن های آخر رو پاک می کنه.
  • یه آیکون هم داره :دی (خیلی زور زدم تا یاد گرفتم دقیقا باید چی کار کنم برای این قسمت :دی خخخ)

تا دلتون بخواد روش برای باز کردن نرم افزار هست. چند تا روش ساده اش رو بهتون معرفی می کنم:

  • این که اون فایل سی اس اس رو بکشین و بندازین روی فایل exe.
  • اگر یه بار نرم افزار رو به صورت Run As Adminstrator ران کرده باشین می تونین از توی کلیک راست کمپرسش کنین.
  • می تونین از طریق سی ام دی به دایرکتوری فایل exe برین و فایل سی اس اس رو به عنوان ورودی بهش بدین.
  • میتونین همون کار قبلی رو انجام بدین فقط برای راحتی کار یه بار برین آدرس دایرکتوری رو توی Envirement Variables ویندوز توی PATH قرار بدین تا نخواد دیگه برین توی دایرکتوری فایل EXE.
  • می تونین با File Explorer برین توی مکانی که فایل exe قرار داره بعد توی نوار آدرس همه چیو پاک کنین و بنویسین cmd بعد مثل قبل مثلا بنویسین css_compressor style.css
  • می تونین یه شورتکات به فولدر send to ویندوز اضافه کنین و از اون استفاده کنین.
  • در کل باید یه ورودی به فایل بدین فرقی نداره چجوری ...

کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 232
نویسنده : علی سلمانی
سلام و احترام خدمت تمامی کاربران کدستان

امروز یک قالب تقریبا ساده براتون حاضر کردیم که امیدواریم مورد استفاده قرار بگیره

این قالب فول css

فول ریسپانسیو

استفاده نشدن از هرگونه عکس

html5

css3

و همچنین فونت آیکون و سئو میباشد

قالب بسیار سبک کد نویسی شده است

این تم توسط امیر مولایی طراحی و توسط بنده کد نویسی شده است


کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 178
نویسنده : علی سلمانی

Table Top Racing Premium – مسابقه ماشین های رومیزی پرمیوم نسخه ی حرفه ای از بازی فوق العاده زیبای ماشین های رومیزی از استودیوی بازیسازی Playrise Digital Ltd مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت 0.99 دلار برای فروش در گوگل پلی منتشر گردید! اگر دوست دارید تجربه ای جدید از اتومبیل رانی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید ؛ پس بازی بسیار زیبا و مهیج Table Top Racing Premium را از دست ندهید! سبک بازی مسابقه همراه با جنگ به کمک سلاح های مختلف است که یکی از پرطرفدارترین ژانر های بازی های ریسینگ می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است! شما به عنوان یک بازیکن می بایستی رانندگی انواع ماشین های مختلف از جمله اتوبوس، کامیون و غیره را بر عهده بگیرید و در مکان ها و محیط هایی واقعا شگفت آور به مسابقه با رقیبان بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! گرافیک اچ دی و خیره کننده، بودن انواع و اقسام ماشین ها و اتومبیل های دیوانه وار، انواع موانع مختلف و چالش برانگیز و صداگذاری هیجان انگیز بازی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی رسینگ را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند.

 


اندرویدواره]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 185
نویسنده : علی سلمانی

The Walking Dead No Man’s Land بازی جدید و بسیار زیبای گرافیکی مردگان متحرک از استودیوی بازیسازی Next Games برای دستگاه های اندرویدی است که بر اساس سریال معروف Walking Dead از شبکه مشهور AMC طراحی شده است و چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در پلی استور بودیم و تصمیم بر این شد تا پس از تست و اطمینان از سالم بودنش اقدام به معرفی آن نماییم! این بازی دارای سبک استراتژیک و نقش آفرینی است و در ان تمامی شخصیت های معروف سریال Walking Dead حضور دارند و شما با هدف از بین بردن تمامی زامبی ها پا در دنیایی خارق العاده می گذارید و برای زنده ماندن تلاش می کنید! بازی با نهایت گرافیک طراحی شده است و در آن از فیلم هایی آماده با کیفیت فول اچ دی استفاده شده است که داستان سریال را در بازی به تصویر می کشند و هیجان واقعی را به شما القا می نمایند! اگر از علاقه مندان به سریال معروف Walking Dead هستید و دوست دارید بازی این سریال را نیز برروی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید تحت هیچ شرایطی The Walking Dead No Man’s Land را از دست ندهید چرا که محو داستان و طراحی منحصر به فرد آن خواهید شد.

 


اندرویدواره]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 186
نویسنده : علی سلمانی
جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار رسمی اینستاگرام آندروید + 2 نسخه مود

Instagram v8.0.0 Final – جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.شما میتوانید بارفتن به ادامه مطلب ویزگی ها ولینک دانلود مستقیم آن را ببینید.


اندرویدواره]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 160
نویسنده : علی سلمانی
Next Launcher 3D یکی دیگر از شاهکارهای گروه برنامه نویسی GO در زمینه ی لانچر برای سیستم عامل اندروید می باشد که محیط سه بعدی و حرفه ای را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد . این لانچر دارای محیط کاربری پویا و جذابی می باشد که با نصب آن برروی گوشی خود رابط کاربری حرفه ای را تجربه خواهید کرد . اگر شما نیز از افرادی هستید که از ظاهر خسته کننده اسمارت فون اندرویدی خود خسته شده اید و به دنبال تنوعی عالی هستید ما به شما لانچر فوق را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن اینترفیسی فوق العاده زیبا ظاهر گوشیتان را متحول می سازد. از طرفی این لانچر از باتری و سی پی یوی دستگاه شما کمترین استفاده را می برد و میلیون ها کاربر از سراسر جهان از جمله خودم ان را انتخاب نموده ایم که بدون شک بهترین است. جدیدترین و اخرین نسخه ی لانچر بسیار زیبا و متفاوت Next Launcher 3D را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از اندرویدواره برای اسمارت فون خود دریافت کنید . جدیدترین و اخرین نسخه ی لانچر بسیار زیبا و متفاوت Next Launcher 3D را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از اندرویدواره برای اسمارت فون خود دریافت کنید .


         نسخه پچ و کرک شده با تمامی قابلیت ها - بدون خطای لایسنس.  


اندرویدواره]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 196
نویسنده : علی سلمانی

Snack Pack تمی شیک و فوق العاده زیبا برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که آن را به افرادی که از تم های پیش فرض اسمارت فون خود خسته شده اند ، پیشنهاد می کنیم . این تم با تمام لانچرهای Apex ، ADW ، Nova و…

اندرویدواره]]>
تاریخ : 6 ارديبهشت 1395
بازدید : 269
نویسنده : علی سلمانی
Asphalt 8: Airborne v2.3.0i Original + Mod – جدیدترین ورژن بازی آسفالت 8 آندروید 
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
آپدیت جدید February 2016 – تست شده برروی LG G3

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

 

در بازی آسفالت هشت همانند نسخه های پیشین با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و میتوانید با لغزش خودرو و رانندگی خطرناک مقدار بیشتری نیترو را به ماشین خود اضافه کنید. شما دارای 3 مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید، اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک میگردد! گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند!

برخی از ویژگی های بازی Asphalt 8: Airborne اندروید :

  • مسابقه هایی با هیجان بسیار بالا با پرش از ارتفاع
  • 47 خودروی فوق العاده زیبا با عملکرد بالا و جدید
  • اتومبیل رانی در خیابان های مختلف ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و …
  • وجود 8 فصل و 180 مرحله در حالت حرفه ای
  • صحنه ها و افکت های فوق العاده در هنگام تصادفات
  • امکان انتخاب اتومبیل های شرکت های معروف Fiat ، Ford ، Audi و BMW
  • پخش موسیقی های مهیج در حین بازی برای افزایش هیجان
  • ریزش برف و باران و گرد و غبار در حین بازی برای افزایش هیجان
  • خیس بودن خیابان های شهر توکیو برای جلوه های بسیار زیبا
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران جهان و یا وای فای
  • شبیه سازی دقیق و حرفه ای خیابان های شهر توکیو
  • گرافیک خارق العاده با جلوه های بصری خیره کننده

اگر طرفداران بازی‌های کمپانی بازی سازی گیم لافت و یا سری بازی های اسفالت و در کل بازی های سبک ریسینگ هستید، پیشنهاد می دهیم بازی شگفت انگیز آسفالت 8(Asphalt 8: Airborne) را از دست ندهید و لحظه ای برای دانلود آن درنگ نکنید!

تغییرات نسخه ی v2.3.0i:

* ویزگی های جدید در مورد جشن چینی ها
* اضافه شدن ماشین های جدید نظیر : Alfa Romeo 4C
* اضافه شدن ویزگی های جدید دیگر
* رفع باگ های مختلف و بهبود گرافیک بازی


اندرویدواره]]>
خدمات اینترنتی موشواره

آیا از این سایت خوشتان آمده وراضی هستی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود انواع برنامه بازی فیلم و... و آدرس http://www.mbmali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 81696
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com